آموزش سئو و بهینه سازی سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو (SEO)
نوشته شده توسط : alipour

۱ . 
بهینه‌سازی موتورهای کاوش (SEO) یا سئو وب سایت چیست؟ سئو (بهینه سازی اینترنت سایت در گوگل) یک‌ فن بازاریابی میباشد و تمرکزش بر آن می باشد تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید . سئو وب سایت دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب درجه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش , ارتقاء ترافیک محل ورود به وب سایت و آگاه شدن موتورهای جستجو از اینترنت سایتتان انجام می دهید . جنبه‌های اکثری برای سئو وجود دارد، از باصرفه سازی اینترنت سایت برای کلمات اصلی گرفته تا ساخت پیوند های داخلی و تصاحب کردن بک پیوند از تارنما های مرتبط, که همه را دربرگیرنده می شود . در این فراگیری سئو بدون پول به چک روش بهینه سازی وب وبسایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم . بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خویش را سئو فرمائید . 
اعتنا داشته باشید بهینه سازی تارنما صرفا برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما بایستی پباده سازی وبسایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید .

 


۲ . 
چرا وب ‌سایت من نیاز به باصرفه ‌سازی در گوگل و موتورهای کاوش دارد؟ بخش اعظم ترافیک وب به وسیله موتورهای جستجو اکثر تجاری، مثل گوگل، بینگ و یاهو ایجاد می شود . اگر چه رسانه‌های اجتماعی و اشکال دیگر ترافیک‌ها در تولید بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، اما موتورهای جستجو اصلی‌ترین شیوه سوق‌دهی برای کاربران اینترنتی می باشند . 
موتورهای کاوش با اعتنا به محتوای ارائه‌شده به وسیله شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، آماده می‌کند . در‌صورتی‌که موتورهای کاوش نتوانند تارنما شما را پیدا نمایند و یا این که شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها بیشتر کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای تولید ترافیک در سایتتان از دست خواهید اعطا کرد . 
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که یوزرها در باکس جستجو تایپ می‌کنند، بها فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند . تجربه نشان داده می باشد که ترافیک موتور جستجو می تواند منجر پیروزی و یا این که باخت یک اداره شود . ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند سبب ساز تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و فارغ از رقیب بودن در بازاریابی را آماده کند . به این ترتیب سرمایه‌گذاری در سئو و با صرفه ‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش از گزاره گوگل میتواند نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه را در مقایسه با گونه های دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد .

 


۳ . 
چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون با صرفه ‌سازی تارنما و سئو به سایتم سوق دهم؟ اگرچه موتورهای جستجو هوشمندند، البته آنها هنوز هم نیاز به امداد دارند . موتورهای جستجو اصلی مدام به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در اینترنت به‌صورت عمیق‌تر و رجوع دادن نتایج بهتری برای کاربران میباشند . بااین‌حال، محدودیت هایی در قضیه این که چطور موتورهای کاوش فعالیت نمایند وجود داراست . هرچند باصرفه ‌سازی و سئو سایت به‌صورت صحیح قادر است برای شما هزاران بازدیدکننده و افزایش توجه خالص به وجود آورد، البته تکان نادرست می تواند سبب پنهان شدن و یا دفن سایت در اعماق نتایج کاوش (که در روئت کرد دستکم است) شود . 
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری منجر افزایش رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای جستجو به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد . وب به‌طور فزاینده‌ای در درحال حاضر تبدیل‌شدن به رقابت میباشد و شرکت‌هایی که از SEO به کارگیری می نمایند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارند .

 


۴ . 
آیا طراحی وب سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟ دنیای SEO پیچیده است، اما عمده مردم به‌راحتی میتوانند اصول نخستین انرا ادراک کنند . حتی داشتن میزان یه خرده اطلاعات نیز قادر است تفاوت بزرگی ایجاد کند . فراگیری مجانی سئو (SEO) بر روی وب به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین ارشادوراهنمایی در حالا مطالعه هستید؛ و ترکیب این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارشناس سئو یک سایت وردپرس تبدیل می کند . 
بسته به تعهد هنگامی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن میباشد که شما تصمیم بگیرید نیاز به یک متخصص یا این که مشاور سئو برای رسیدگی به این موردها دارید یا نه؛ بدین ترتیب همت شرکت‌ها در به کارگیری از سئو میتواند مختلف باشد . بعضا از آن ها با تمرکز مضاعف تخصصی روی آن عمل می‌کنند، درحالی‌که سایرافراد تنها جنبه های کلی آن را را در حیث می گیرند . 
در 
هر چهره شما با مطالعه همین یادگرفتن بدون‌پول سئو تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد (پس ذوق زده باشید)!

 

۵ . 
فراگیری چهره یی نکات عمومی سئو وبسایت وردپرس پیشین از هرچیز بایستی به این نکته اشاره کنیم که منش های بهینه سازی وب سایت وردپرس که در اینجا اشاره گردیده هست تمامی آن ها توسط خودتان قابل اجرا میباشد و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان گام اول باصرفه سازی سایت موتورهای جستجو را انجام داده اید .

 


۵ . ۱ . 
شایسته ترین نحوه ی نشانی گذاری وب وبسایت از نظر سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . 
ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا او‌لین چیزی که باید تغییر دهید تغییر‌و تحول ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان است . برای دسترسی به تنظیمات لینک و پیوند های یکتا کافی است به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید . وضعیت پیش فرض پیکربندی پیوندهای یکتا با id پست ذخیره گردیده است (?p=) البته اینجانب ترجیح می دهم آن را روی اسم پست یا این که درون یک فولدر داخلی به عنوان مثال وبلاگ متن ها ذخیره شود (/post-name/) .۱ . 
بهینه‌سازی موتورهای کاوش (SEO) یا سئو وبسایت چیست؟ سئو (بهینه سازی وب تارنما در گوگل) یک‌ حرفه بازاریابی می باشد و تمرکزش بر آن هست تا در نتایج موتورهای جستجو اکثر چشم گردید . سئو اینترنت تارنما دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش , افزایش ترافیک ورودی به تارنما و باخبر شدن موتورهای جستجو از اینترنت سایتتان انجام می دهید . جنبه‌های بسیاری برای سئو وجود دارد، از بهینه سازی اینترنت تارنما برای کلمات با اهمیت گرفته تا تولید پیوند های داخلی و گرفتن بک پیوند از وب سایت های مرتبط, که کلیه را مشتمل بر می شود . در این فراگیری سئو بدون پول به چک طرز باصرفه سازی اینترنت سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم . به این ترتیب در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور وبسایت وردپرس خود را سئو فرمائید . 
توجه داشته باشید با صرفه سازی وبسایت صرفا برای موتورهای کاوش نمی‌باشد بلکه شما بایستی پباده سازی تارنما و سئو خویش را برای کاربران تان انجام دهید .

 


۲ . 
چرا وب ‌سایت اینجانب نیاز به باصرفه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟ عمده ترافیک وب بوسیله موتورهای جستجو بیشتر تجاری، نظیر گوگل، بینگ و یاهو ساخت میشود . هرچند رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، ولی موتورهای جستجو اصلی‌ترین رویه سوق دهی برای یوزرها اینترنتی هستند . 
موتورهای جستجو با اعتنا به محتوای ارائه‌شده توسط شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، مهیا میکند . در صورتی‌که موتورهای جستجو نتوانند وبسایت شما را پیدا نمایند و یا این که شما نتوانید مطالب خویش را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای ایجاد ترافیک در سایتتان از دست خواهید داد . 
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که یوزرها در باکس جستجو تایپ می‌کنند، قیمت فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند . تجربه نشان داده است که ترافیک موتور کاوش میتواند باعث موفقیت و یا ناکامی یک اداره شود . ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند سبب ساز تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و فارغ از حریف بودن در بازاریابی را فراهم کند . به این ترتیب سرمایه‌گذاری در سئو و با صرفه ‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش از پاراگراف گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از رجوع سرمایه را در مقایسه با انواع دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد .

 


۳ . 
چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را فارغ از بهینه ‌سازی وبسایت و سئو به سایتم سوق دهم؟ اگر چه موتورهای کاوش هوشمندند، اما آنها هنوز نیز نیاز به یاری دارا‌هستند . موتورهای جستجو حساس مدام به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در اینترنت به‌صورت عمیق‌تر و بازگشت دادن نتایج بهتری برای یوزرها می‌باشند . بااین‌حال، محدودیت هایی در مورد این که چطور موتورهای جستجو عمل کنند وجود دارااست . اگرچه با صرفه ‌سازی و سئو تارنما به‌صورت درست میتواند برای شما هزاران بازدیدکننده و ارتقا توجه خالص به وجود آورد، اما تکان اشتباه می تواند منجر نهفته شدن و یا این که دفن تارنما در اعماق نتایج جستجو (که در روئت کرد دست کم است) شود . 
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری سبب ساز ارتقاء رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای کاوش به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد . اینترنت به‌طور فزاینده‌ای در هم اکنون تبدیل‌شدن به رقابت می باشد و شرکت‌هایی که از SEO استعمال می‌نمایند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارا هستند .

 


۴ . 
آیا پباده سازی سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟ دنیای SEO پیچیده است، ولی اکثر مردم به‌راحتی می‌توانند اصول اول انرا ادراک کنند . چه بسا داشتن مقدار کمی اطلاعات هم میتواند تفاوت بزرگی ایجاد نماید . یادگرفتن بدون‌پول سئو (SEO) بر روی اینترنت به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین موعظه در هم اکنون مطالعه هستید؛ و ادغام این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارشناس سئو یک وبسایت وردپرس تبدیل می کند . 
بسته به تعهد هنگامی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن است که شما تصمیم بگیرید نیاز به یک متخصص یا مشاور سئو برای رسیدگی به این موردها دارید یا نه؛ براین اساس همت شرکت‌ها در به کارگیری از سئو می‌تواند مختلف باشد . بعضا از آنها با تمرکز مضاعف تخصصی روی آن کار می‌کنند، درحالی‌که بقیه افراد صرفا جنبه های کلی آن را را در نظر می گیرند . 
در 
هر رخ شما با مطالعه همین آموزش بدون‌پول سئو تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد (پس خوشحال باشید)!

سئو در مشهد 

۵ . 
فراگیری تصویری نکات همگانی سئو وب سایت وردپرس پیشین از هرچیز می بایست به این نکته اشاره کنیم که خط مش های باصرفه سازی تارنما وردپرس که در اینجا اشاره گردیده می‌باشد کلیه آن ها توسط خودتان قابل اجرا می باشد و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان گام نخستین باصرفه سازی وبسایت موتورهای جستجو را انجام داده اید .

 


۵ . ۱ . 
شایسته ترین طرز ی نشانی گذاری وب وبسایت از نظر سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . 
ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا اولین چیزی که می بایست تغییر تحول دهید تغییر و تحول ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان میباشد . برای دسترسی به تنظیمات پیوند های یکتا کافی میباشد به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید . موقعیت پیش فرض پیکربندی پیوندهای یکتا با id پست ذخیره گردیده می باشد (?p=) ولی اینجانب ترجیح می دهم آن را روی اسم پست یا این که باطن یک پوشه داخلی مثلا وب لاگ متن ها ذخیره شود (/post-name/) .





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: